ما ودعک ربک

ما ودعک ربک

گر به صحرا دیگران از بهر عشرت می‌روند / ما به خلوت با تو ای آرام جان آسوده‌ایم
ما ودعک ربک

ما ودعک ربک

گر به صحرا دیگران از بهر عشرت می‌روند / ما به خلوت با تو ای آرام جان آسوده‌ایم

نامه ای به خودم

رویا جان

ما تمام این سال رو با هم گذروندیم

ولی ببین من هنوز درست و حسابی نمیشناسمت

پس قصد دارم بیشتر بشناسمت از الان شروع میکنم

من میدونم که تمام تلاشتو کردی رویا

ببخشید که بهت اهمیت ندادم

ببخشید بهت بی احترامی کردم

ببخشید که گذاشتم احساس حقارت کنی

ولی تو همه چیو با یه لبخند تحمل کردی

رویا ازت ممنونم که قوی موندی

و به خاطر همینه ازت میخوام از الان به بعد شاد باشی

دیروز رو فراموش کن

و امروز رو زندگی

هر روز فقط به آیندت فکر کن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد